Pepsi Logo’sunu 1.2 Milyar Dolara Yeniliyor

Dünya’nın en büyük alkolsüz içecek üreticilerinden biri olan Pepsi logosunu 1.2 milyar dolara yeniliyor.

1898 yılında kurulmuş olan ve logosunu bugüne kez 13 kez değiştiren Pepsi 1984 yılından bu yana kullandığı ‘Pepsi , The Choice Of A New Generation’ ( Yeni Neslin Seçimi ) isimli logosunu bir kez daha değiştiriyor.  Pepsi Logo tarihinin detaylarını buradan görebilirsiniz.

PepsiCo, yeni yüzlerinde gülümseyen Pepsi imajı yaratılacağını, Diet Pepsi’nin yüzünde “belli belirsiz”, normal Pepsi’nin ‘tam gülümseme’, Pepsi Max’in ise yüzünde kahkaha’ ya sahip olacağını bildirdi.

Siz de bir logo çalışması deneyin

Open Innovation stratejisiyle yaratıcı insanların yeteneklerine güvenen Pepsi, PepsiCo sayfasında sizlere de bir Pepsi dizaynı oluşturma fırsatı sunuyor. İster kendinize ait bir dizayn programıyla, isterseniz de Pepsi’nin size sunmuş olduğu tool’lar aracılığıyla bir dizayn oluşturuyor, bunu Pepsi’in galerisine yükleyerek yeni yüzün size ait olması şansını yakalıyorsunuz.

Çok eğlenceli, bir kez deneyin derim 😉

Reklamlar

Kasım 2, 2008 tarihinde Marka içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 1 Yorum.

  1. Ben de bir logo çalışması denedim, iddialıyım 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: